Tegnap, október 29-én testületi ülésen voltam. Írtam már előbb, hogy szeptember 24-e óta képviselő vagyok. Nos, pár szót a tegnapi ülésről. Csak a nyilvánosról, hisz a zárt azért zárt, mert nem akarják, hogy bárki is ott legyen. Csak a Testület és az érintettek.

A Képviselő-Testület 14 tagból áll. Ebből 10 személy jelent meg. Napirendi pontból volt bőven, hisz az előterjesztés szerint 24, de az egyebeknél még jött hozzá egy pár.

Szóval, a részletekbe nem szeretnék belemenni, várjuk meg az erről készülő jegyzőkönyvet, nehogy téves információt adjak bármiről. Azt azonban kijelenthetem, hogy parázs vita alakult ki egy-egy napirendi pont tárgyalásánál, volt amit el is napoltunk. Ha pontos akarok lenni: a nyilvános ülés napirendi pontjait, kettő kivételével elfogadta a Képviselő-Testület.

A leadott szavazatok alapján elmondható, hogy nagy szükség lett volna a hiányzó képviselő társak jelenlétére, szavazatára, mert így nem jutottunk előbbre. Tehát a következő ülésen újra tárgyaljuk.

Este 5-kor kezdtünk és 10 után pár perccel elköszöntünk egymástól.

Szerző: lestiberci  2009.10.30. 07:08 4 komment

Címkék: közélet

A bejegyzés trackback címe:

https://lestiberci.blog.hu/api/trackback/id/tr931485777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

martonkata 2009.11.04. 18:10:14

Mi aztán várhatjuk a jegyzőkönyvet! Hol lehet azt elolvasni? Így nem tudom meg, miről is volt szó!

lestiberci 2009.11.05. 06:50:06

@martonkata: Hol lehet, hol lehet? Hát a Könyvtárban. Oda úgyis sokan járnak, bárki megtekintheti. Ha valaki mégsem akar elmenni oda, van más lehetőség is.
Kértem, meg is kaptam emailben az idei jegyzőkönyveket. Ha valakit érdekel bármelyik ülés nyilvános napirendi pontjának tárgyalásáról készült anyag, kérdezzen, vagy kérje el. Szerintem emailben elküldöm, vagy ha szept 24-e utánról kérdezed,(onnantól én is képviselő vagyok) itt tájékoztathatlak. Eddig a szept 24-e előtti összes jk. itt van.

egyedi nick 2009.11.08. 00:25:05

nyilvános adat a nyilvános ülésekről készült jegyzőkönyv, nyugodtan ki lehet tenni ide is az összeset - ha már hivatalos honlapon sajnálatos módon nem olvashatóak

lestiberci 2009.11.08. 09:47:00

@egyedi nick: Igazad van, meggyőztél. Felrakom a 2009 januártól szeptember 15-ig készült jegyzőkönyveket.
süti beállítások módosítása