A vörös iszap károsultjainak megsegítésére.

Testületi ülésen mondtam, hogy Szentmártonkátán is kellene egy jótékonysági műsort/koncertet rendezni, de a képviselőtársaim többsége leszavazott!

Lelkük rajta!!!!!

lestiberci.blog.hu/media/file/Vörös iszap jótékonysági koncert_.doc

Szerző: lestiberci  2010.11.01. 08:51 16 komment

Címkék: program tápiószecső

A bejegyzés trackback címe:

https://lestiberci.blog.hu/api/trackback/id/tr852412932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyógycipő 2010.11.05. 12:26:12

Drága barátom olvasom a blogodat,nagyon jó.Egy bajom van az,hogy magadrolcsak a frankót irod.Akik viszont szerepelnek rajta azok mind rosszak.Ha elolvassák nehogy hivatalos utra térjenek.De én olyat hallotam,nemtudom igaze,ezért kérdezem tőlled.Létezike az,hogy te mint képviselő az ovodás gyerekeinknek pénzért vetitettél??Na meg a cipő is mitől lett most 3500ft a multkor pedig ingyen volt,most melyik a tuti?

lestiberci 2010.11.05. 14:13:39

@gyógycipő:Lehet, hogy úgy tűnik számodra, hogy fényezem magam. Ez nem így van. Már a blog írás kezdetén leírtam ( ha gondolod menj vissza a blog elejére és olvashatod ), hogy az én szemüvegemen keresztül, ahogyan én látom, ami az én véleményem. Nyilván kitűnik egy kicsi egó, de ez az én blogom, ez van.
Az óvodai vetítés története: Lehetőséget kaptam, hogy megkapom a dvd-t egy napra. Ezért a bérleti díj 10.000,-ft volt. Ezt az összeget kértem az óvoda vezetésétől, számla ellenében, tehát nem az én zsebemet tömtem tele vele. De, hozzáteszem, én hoztam a dvd-t, a lejátszót, a projektort, az erősítőt hozzá. Így a falra kivetítve láthatták az ovodások. Külön vetítettem a falusi és külön az újtelepi oviban, mindössze 10.000,- ft volt a költsége.
Megbeszéltem a vezető ovónővel, hogy amennyiben szerez dvd filmet, ami gyerekeknek való havonta egy-egy alkalommal szívesen levetítem mindkét oviban. Így akkor még a kölcsönzői és jogdíjat sem kell fizetni.
A gyógycipőről. Igen valóban teljesen ingyen volt az idén június 1-éig.
2009-ben hozott az akkori kormány olyan rendeletet aminek értelmében módosítják(kevesebb támogatást adnak) a gyógyászati segédezközökre. A gyógycipő is az. Ezt azóta tudtuk és júniusba vezették be. Tulajdonképp az elkészült cipő összeének az áfáját kell befizetni. Nem nekem, hanem a cipőkészítőknek a felméréskor helyben csekk ellenében. Ez sem az én zsebemet tömi.
No, hogy ezeket leírtam, mert ez az igazság, most megint fényezem magam?

Ja, hozzáteszem, ebben a pillanatban végeztem a vörösiszapos felhívás sokszorosításával. Készítettem 1800db-ot, már kisem merem írni, hogy ingyen. Majd hétfőn hordják szét Szentmártonkátán a faluban.

gyógycipő 2010.11.05. 14:58:09

Na tesókám erre gondoltam, köszi a választ. De ezzel a papírral kapcsolatba felmerült egy kérdésem. Ez kinek az ötlete volt? mert ezt nem írtad le.

lestiberci 2010.11.05. 15:21:52

@gyógycipő: A Képviselő-Testület hozta a döntést. Nekem az az ötletem volt, hogy rendezzünk műsort és a bevételt adjuk a vörösiszap áldozatainak megsegítésére. Ezt úgy gondoltam, képzeltem, mint ahogyan itt a környéken mások csinálják. A faluban lévő intézmények, ovodák, iskolák, baráti társaságok adták volna a műsort. Leszavaztak. Gyűjtsünk a falu lakosságától, mondták. Ehhez készítettek szóróanyagot/felhívást/, ezt készítettem el.

gyógycipő 2010.11.05. 15:48:25

@lestiberci: Köszi, majd holnap írok, mert megyek dolgozni.

crosslink 2010.11.15. 21:55:26

Hajrá képviselő úr, húzzon bele mert az ötök bloga le fogja körözni...:-))

lestiberci 2010.11.16. 08:15:27

Ez nem belehúzás kérdése. Akkor írok amikor van értékes mondanivalóm és van időm. Nem versenyezek senkivel. Talán nem is ötök blogja a megfelelő kifejezés. Az általuk írt köszönőlevélben hégy képviselő neve volt feltüntetve. Ez ugyan mit jelenthet?

lestiberci 2010.11.16. 08:45:11

@lestiberci: Az előző beírásban elütöttem. Négy képviselőt és nem hégyet akartam írni.

crosslink 2010.11.16. 15:27:50

@lestiberci: na mit nem mond...lehetséges, hogy előbb utóbb kialakul a 4:4...
Mit szól Urbán úr állításáról mely szerint ez a blog személyeskedő, gunyoros, és ráadásul nem is vállalható?

lestiberci 2010.11.16. 16:42:57

@crosslink: Vegyük sorba a kérdést.
Személyeskedő: természetesen hiszen az én blogom én rendezem, az én véleményem és az arra adott kommentek, kérdések vannak itt.
Gunyoros:Ugyan már, bár néha szarkasztikusan fejezem ki magam, de ez a stílusom, de soha nem állok más mögé, nem árnyékból beszélek vagy írok és én vállalom amit mondok, vagy írok.
Még hogy nem vállalható: Fentebb írtam, hogy vállalom minden dolgomat, írásomat.
Arra meg nem vagyok ráutalva, hogy mmások vállaljanak fel. Vállalják csak a maguk tettét. Így tisztességes. Igaz?

crosslink 2010.11.16. 18:33:55

Igazat kell adjak önnek, a blog azért blog, mert személyhez köthető...védje is meg blogát, mert szerintem ennek is volt köszönhető a választáson elért kimagasló eredménye. Gyanítom a másik blog az ön sikerén felbuzdulva születhetett...Urbán úr még nem olyan rég itt jópofizott, most meg ott próbálja ezt a blogot rossz-színben feltüntetni..

UrbánV 2010.11.17. 21:20:17

@crosslink: kedves crosslink, lehet hogy nem volt precíz az a hozzászólásom: nem Lesti Berci blog-bejegyzéseire írtam a vállalhatatlanságot, hanem a reagálásokra. Sajnos ez a stílus a mi blogunkon is elkezdődött, gondolkozom a megoldáson. Nem látom értelmét, hogy becsületsértő kitételekre replikázzanak a hozzászólók oda-vissza. Valószínűleg egy szabályzatot fogok kitenni, amellyel ellentétes kommentek törlésre kerülnek.

crosslink 2010.11.24. 14:13:01

tisztelt képviselő úr!
gondolom olvassa a sztmkata blogot.a mai napon "somodi" névvel írtak nekem, melyről szeretném az Ön véleményét kikérni.A duplikálás elkerülése miatt inkább ide nem copyznám be.

lestiberci 2010.11.25. 14:02:22

@crosslink:

Köszönöm értesítését, hozzájutottam az említett íráshoz és reagáltam is már rá. Itt is meg szeretném köszönni azokat a bátorító e-maileket és telefonokat, amelyeket kaptam ezzel kapcsolatban. Őszintén szólva reagálni sem volt nagyon időm egy ideig, de ma tartozásomat pótoltam.

Hajnal E. 2010.11.25. 21:00:44

Kedves Berci! Sajnálattal vettem tudomásul, hogy ezen a blogon is megkezdődött a sárdobálás. Szerintem egy-két ember "műve". A labdát nem kell felvenni "dolgozzanak" csak tovább. Remélhetőleg észreveszik, hogy észre sem veszik öket. Katona mondással illik rájuk: amit jelentésemben jelentenék, jelentem, hogy nem jelent semmit!

lestiberci 2010.11.25. 23:40:45

@Hajnal E.: Köszönöm Ernő bácsi,/mert én a hagyományok embere vagyok és régebben az 5-6-7-8 évnél idősebbet bizony tisztelték annyira, hogy magázták/, visszatérve az eredeti témához, igen úgy látszik itt is elkezdődött a sárdobálás.
De ez a sár nem innen a faluból jön!
Nem is Farmosról. Azt mondják, a politikusok ilyen ocsmány rágalmazásoknak ki vannak téve.
Mi, képviselők, bizottsági tagok, a helyi közélet formálói, itt Szentmártonkátán politikusok vagyunk.
Ugyanakkor ugyanolyan gyarló emberek, mint a falu valamennyi polgára.
Hogy ne reagáljak? Amikor lenne véleményem és még azt is tudom ki, hogy kik azok akik megkóstoltak? No ehhez nagy önuralom kell.
süti beállítások módosítása