A január 27-ei Testületi ülésről készült jegyzőkönyvet még nem kaptam meg, igaz lassan egy hónapja hogy üléseztünk.

 

Szerző: lestiberci  2011.02.26. 16:17 10 komment

Címkék: jegyzőkönyv szentmártonkáta

A bejegyzés trackback címe:

https://lestiberci.blog.hu/api/trackback/id/tr612692783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crosslink 2011.02.27. 20:07:33

Csak nem történt ott valami, amit nem lenne szerencsés nyilvánosságra hozni?Vagy mi lehet az oka, hogy még mindig nem kapta meg?

crosslink 2011.02.28. 20:33:47

hmmm...nagy a csend..".mert vétkesek közt cinkos aki néma"

lestiberci 2011.03.03. 11:19:31

Igen, vétkesek közt cinkos, de csak aki néma?

crosslink 2011.03.04. 07:34:06

köszönöm, hogy felrakta a jegyzőkönyvet, első olvasatra igen tanulságos..Van benne egy két dolog, ami igencsak elgondolkoztató.Lehet, hogy nem véletlen volt ez eddig jegelve...:-))

crosslink 2011.03.09. 12:27:45

Kedves Lesti úr!
A másik blogon megszűnt a szólásszabadság, és úgy néz ki nem kívánatos személy lettem ott...Ha nincs ellenére itt folytatnám írásaimat.Remélem nem gond ez önnek ,még annak ellenére sem ,hogy sokan önnel azonosítanak engem.Mielőtt ezt megtenném, azért várom a válaszát.

lestiberci 2011.03.09. 21:40:56

Eddig senki kommentjét nem kellett moderálnom. Remélem ezután sem lesz rá szükség. Természetesen, ha a jó ízlés határain belül írja véleményét, észrevételét, maradhat. Nem vagyok híve a mások lejáratásának, politikai adok- kapok harcnak. Ráadásul ezt a névtelenség mögé bújva, nos ezt ezután sem szeretném.

lestiberci 2011.03.11. 21:00:30

Eddig nem tudatosult bennem az a mondata,hogy idézem:"sokan önnel azonosítanak engem"
Nem. Nem én írom a kommenteket ezen a név alatt. Nincs szükségem kitalált név mögé bújni. Vállalom a véleményemet, mindig is vállaltam.
Azt nem tudom, hogy mi történik a helyi FIDESZ által indított, üzemeltetett blogon. Őszintén:ritkán nézem az ott történteket. Ők végzik a munkájukat, én is az enyémet. Tehát ha Önt letiltották, itt nem keresheti az ottani vélt, vagy valós igazát.
De ez nem jelenti azt, hogy itt nem publikálhat. Természetesen írjon, adjon véleményt, verje az asztalt. De itt én mondom meg meddig! Ha ezt elfogadja, nosza neki.

UrbánV 2011.03.14. 10:54:35

Crosslink nevű felhasználó nincs letiltva a blogon, annyiban változtattam csak a blog működésén, hogy nem jelenik meg azonnal a hozzászólás. Bercihez csatlakoznék, írhat bárki bármit, de fenntartom a jogot a moderálásra.

lestiberci 2011.03.14. 18:39:24

Valahol egy az érdek: tájékoztatni a lakosságot, gyorsan, pontosan, becsületesen.
Sajnálatos módon ez a falu által fizetettt és fenntartott honlapon nem mindig valósul meg.
De a változtatás és a váltás jogát fenntartva remélhetőleg idővel onnan kapjuk majd a friss információkat.
Ebben a CIKLUSBAN megérjük?
" A remény hal meg utoljára".
/ismeretlentől/

crosslink 2011.03.16. 06:58:15

@UrbánV: Tényleg nincs letiltva...csak nem jelenik meg a hozzászólásaim nagy része....Ez nekem nem demokrácia!Hol a szólásszabadság kedves Viktor????
1848 eszméjénél maradva talán nem ártana ha felfrissítené ismereteit, és legalább a 12 pontot tiszteletben tartaná...különös tekintettel az első pontra!
süti beállítások módosítása